قوانین و مقررات

وضعیت منتظر پرداخت : پس از انتخاب کالا و افزودن آن به سبد کالا در نهایت یک ثبت سفارش در فروشگاه ایجاد می شود .  در مرحله پایانی ثبت سفارش کاربران از درگاه پرداخت اینترنتی نسبت به تسویه وجه کالا اقدام می نمایند . ممکن است به هر دلیلی مانند قطعی اینترنت ، نداشتن رمز دوم ، عدم موجودی و ... کاربر موفق به پرداخت اینترنتی وجه نشود در این صورت سفارش در حالت منتظر پرداخت قرار می گیرد و کاربر تا 8 ساعت مهلت دارد وارد پنل کاربری خود شده و نسبت به پرداخت اقدام نماید در غیر این صورت سفارش از طرف فروشگاه بصورت خودکار لغو می شود .

تست کالا قبل از ارسال : کلیه محصولات فروشگاه قبل از ارسال  مورد تست و بررسی صحت عملکرد قرار می گیرند .

۷ روز مهلت تست و تعویض کالا :این دوره ۷ روزه بعنوان ضمانت کالا در نظر گرفته شده است که شروع آن تاریخ دریافت کالا توسط مشتری از شرکت های حمل مانند الوپیک ، تیپاکس و شرکت پست می باشد . در صورتیکه مشتری در این دوره هر گونه عیب و خرابی در محصول مشاهده نماید که ناشی از خطای کاربری نباشد ، فروشگاه نسبت به تعویض آن اقدام می نماید . کلیه هزینه های حمل نیز بر عهده فروشگاه خواهد بود.

خرید اشتباه :با توجه به حساسیت محصولات اندازه گیری و ابزار دقیق و به جهت حفظ حقوق سایر مشتریان ، این فروشگاه از پس گرفتن کالای ارسال شده معذور است . مشتریان محترم هنگام انتخاب کالا دقت لازم را داشته باشید و در صورت هرگونه سوال می توانید از خدمات مشاوره فنی فروشگاه از طریق تلفن و یا واتساپ بهره مند شوید.

هشدارهای امنیتی :
رمز خود را در اختیار سایر افراد قرار ندهید.
در صورت فاش شدن رمز خود، در کوتاهترین زمان ممکن آن را عوض نمایید.
پس از انجام کارهای خود در سامانه، به طور کامل خروج کنید.
در صورت استفاده از سامانه از طریق کامپیوترهای مشترک ( کافی نت) از ذخیره کردن رمز عبور خود خودداری کنید.
همچنین می توانید پس از ورود به سامانه از طریق منوی "تغییر رمز" نسبت به تغییر رمز عبور اقدام فرمایید.